söndag 18 mars 2012

VINNARNA

Herregud, vilket ståhej för en liten tävling på fejjan!
Först satt jag och skrev ner alla 106 (!) namnen som var med.
(Jag tog med även de som anmält sig till evenemanget,
men inte gått med i klubben - eftersom det varit lite missförstånd, har jag förstått)
I fortsättningen är det MEDLEMMARNA som får uppdateringar
om nyheter, tävlingar och annat roligt.



Se´n körde jag lott-dragning a´la´ Camilla  (varför uppfinna hjulet om igen, liksom?)
Dvs jag skrev ner 1-106 på lappar, och se´n körde vi lite barnarbete genom att låta
ungdomarna sitta och vika ihop alla 1000 106 lapparna.


Så var det då äntligen dags...
För själva DRAGNINGEN!!
Ta dam, ta dam...


Vinnare av Garden Check:

Daniel Roslund - GRATTIS!

Vinnare av Fay White:

Marie Olsson - GRATTIS!

Vinnare av Dora linen:

 Madeleine Rosqvist Everitt - GRATTIS!

(Det var världens tjo-la-baloo när vi hade lottdragning,
och denna lappen råkade hamna i smörpaketet...
Därav fettfläckarna. Sorry!)

Det var så himla roligt,
och jag ville ju att ALLA skulle bli glada!
Dvs att ALLA skulle vinna...
Det gick ju inte, tyvärr, men vi bestämde att vi drar
ytterligare 3 vinnare som får vars ett paket servetter.

GRATTIS Pavel Drozdov, Sofia Henriksson & Johanna Albrektsson!!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Grattis till alla vinnarna.
Fast..nog tycker jag att hon du fick idén till hur du skulle dra vinnaren,att hon också skulle få sig en vinst ;)
Kram!

Monkan sa...

Bättre lycka nästa gång för mig hoppas jag !
Vad kul med sån respons alltså - lycka till med allt
kram monika

Anna sa...

Men OJ vilken uppslutning!! Så många lotter får jag aldrig i mina tävlingar, rekordet var nog 70 eller något!:)

Jo...jag har ju redan en ängel i isskrape-sortimentet, därför tycker jag inte att jag vill drämma till med TVÅ till änglar...Men ängel nr.1 leder stort nu!

Det där med korsordet var verkigen helt konstigt!!:) Det var svärmors väninna som prenumererar på BT, så det var inte ens svärmor själv som såg det!:)

Lycka till nu med nya tävlingen då! Jag har skrivit att jag ska skicka dina saker V.13, är det fortfarande lagom, eller vill du ha dem tidigare?

Kram Anna