torsdag 29 mars 2012

TJEJKVÄLL, DEL 1

Ikväll var det dags för första tjejkvällen.
(Nästa är imorgon).
Jag var inbjuden av Torggatan 9
(restaurang i grannkommunen, för er som är "utombys")
för att visa upp "vårens nyheter" inom inredning.
Där var även en tjej som visade upp smycken,
och så var det modevisning från Laroth Stedt.
35 glada tjejer i alla åldrar åt och drack gott.
Kycklingspett med rostade potatisar/rotfrukter och tzatsiki.
Gott!

Det var lottdragning på biljetterna oxå, med vinster som vi som deltog hade skänkt.
Jag delade även ut värdecheckar, som berättigar till 25% på valfri vara.
(Bara alla nu förstått att vi inte öppnat än...)    ;o)

Jag dukade upp ett bord i blått/vitt. Somrigt!


 Ett bord i grönt & rosa! Romantiskt!



Jag hade pratat med Blomsterverksta´n om att låna ut blommor,
för att det skulle kännas lite mer levande.
Så tack Lina, det är jag jättetacksam för!     ;o)

3:e och sista bordet dukade jag med "dammiga pasteller". Härligt!



Det var det!
Imorgon kväll är det dags igen!
Det finns platser kvar, ifall någon är sugen...



1 kommentar:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN :-))))