torsdag 15 mars 2012

TJEJKVÄLLAR

Jag fick en förfrågan förra fredagen;
om jag ville medverka vid ett par tjejkvällar nästa torsdag & fredag.
Dvs visa lite av vårens nyheter från Butik Älva.
Om jag vill??
Som jag vill!!
Det är ju världens bästa reklam inför starten av vår butik!
Det förväntas komma omkring 120 "tjejer" i alla åldrar!

Och se´n - ju mer jag funderar på det - så blir jag allt lite nervös!
Herregud!
Vad ska jag visa?
Hur mycket får jag plats med?
Hur ska jag presentera det?
Detta är ju en helt ny värld för mej.
Och ändå inte.
Men just att få med go´bitarna, för det blir såklart väldigt begränsat utrymme.
Och så till nästa problem, det är ju långt ifrån alla go´bitarna som kommit hem ännu!
Massor med fina saker är försenade redan på väg in till mina leverantörer.
Jaja. Det är väl premiärnerverna som spökar.
Det ska säkert bli bra det här. 

Någon som är sugen?
Här kommer inbjudan!
Snacka ihop er med några trevliga väninnor & anmäl er, vet jag!



Inga kommentarer: