måndag 19 mars 2012

Jag har övat lite...

Inför torsdagens (& fredagens) jippo tänkte jag att jag kanske borde
plocka fram lite för att se vad jag egentligen har att visa upp.
Allt ligger ju nerpackat. Lite här och lite där.
Inte helt enkelt att nå´n större koll på det.

Jag vet ju inte riktigt hur mycket utrymme jag kommer att få,
men jag har tänkt ha ett litet bord i rosa & grönt.
Somrigt & romantiskt!
(Synd jag halshögg den fina lampan, men ni ser foten i alla fall...)


Så vill jag ha ett bord i blått & vitt.
Det funkar alltid, och känns oxå så sommarfräscht!


 Det är nästan uteslutande Greengate, men vi har ju inte fått alla leveranser än.

Jag gillar dukarna!
En sådan ska jag lätt ha själv!
Har länge, länge önskat en stor fin vit duk!


En av alla stolarna jag målat.
Jag klädde den med en kökshandduk från Greengate för det skulle matcha.

Plättlätt!

Imorgon får vi mer grejer från en dansk leverantör.
Mina förväntningar är höga!
Tror där kommer va superfina saker!!

Och kanske, kanske kommer där något mer
som får följa med när vi ska "visa upp oss"!

Inga kommentarer: