fredag 30 mars 2012

TJEJKVÄLL, DEL 2

Ja, ikväll var det dags igen!
Tjejkväll på Torggatan 9.

Jag har suttit några kvällar härhemma,
och tillverkat små "värdecheckar".
Där jag rivit ut texten och klistrat upp på grått papper.
Här snackar vi TERAPIarbete!! Phu!


Idag bjöds vi på fläskfilé och en UNDERBAR skogssvamprisotto.
Den var så jäkla god! Och det var dessutom första gången jag åt risotto.
Men icke sista!!

Och jag packade upp mina saker igen.
Eftersom Kenth varit hos en av våra leverantörer,
hade jag faktiskt lite nya saker med mej.
Lite fina krokar, ett vitrinskåp (som jag glömde fotografera),
några korgar och så dessa söta kuddarna med virkad spets.


De finns i de här lite dova pastellerna; beige, rosa - och så vitt.
Vi har även en rund variant.

Det har varit roligt att få visa upp oss i grannkommunen.
Roligt att få respons på varorna jag valt att plocka med mej.
Och det ska bli sååå spännande att se hur många av
värdecheckarna jag delat ut (ca 60 st) som kommer tillbaks!

Hur många som är nyfikna på att komma och kika när vi öppnat!
Jag HOPPAS det är många!!

Inga kommentarer: