torsdag 15 mars 2012

14 mars

Man kan ju inte klandra mej för att skriva ihjäl den här bloggen direkt,
men det är så mycket tekniskt krafs som jag inte har orkat/hunnit sätta mej in i.
Den verkar verkligen huur krånglig som helst, men jag känner att jag måste ju ge den en chans.
So...here we go!
Här händer det saker! Varje dag!
Kenth tillbringar dagarna ute i garaget med att snickra och ha sig.
Jag målar, målar och målar. På mina lediga stunder.
När jag kom hem från jobbet idag, möttes jag av en hel pall lådor från Dommo by Gawor och några lådor från Svanefors.
Så ska allt packas upp - och kollas av.
Det är rena julafton!!
Jag är såå spänd på att få i ordning i garaget så jag kan börja packa upp alla fina saker jag beställt! Det ska bli så roligt att höra vad ni tycker!!

JAG TOKLÄNGTAR!!
Och snart är det dags!
Jiiii-haaaaaa!!

Inga kommentarer: