torsdag 17 maj 2012

UPPDRAG

Jag fick ett uppdrag tidigare i veckan.
En kollega, vars barn ska sluta på sitt dagis,
undrade ifall jag ville sätta ihop ett par presenter till 2 dagisfröknar.
Pojkarna ska inte sluta förrän till midsommar,
men jag tyckte det lät så roligt - att jag tog itu med det redan samma kväll.
Gick omkring i butiken en stund...och fnulade på vad jag skulle sätta ihop...

Det blev vars ett set med vår söta hjärtformade pajform - i olika färger.

Rosa pajform, vit kökshandduk med smal grön och rosa rand, underbara
romantiska servetter med rosa rosor och ett rosa värmeljus i form av en blomma.
Så knöt jag ihop cellofanet med rosa band + pärlband, och satte i ett hjärta
i ståltråd, trätt med några vita pärlor.

Ungefär detsamma, fast här går handduk, pajform och servetter i turkose.

Jag hade det med på jobb i går, och det verkade som kollegan blev nöjd!
Phu!  

 Faktiskt inte alldeles lätt att ta kort på den där cellofanplasten,
för den reflekterar liksom väldans mycket...

1 kommentar:

Camilla sa...

Vilken kanonpresent.
JAG hade blivit JÄTTE glad över den presenten.
Kram!