torsdag 17 maj 2012

TÄVLINGSDAGS

Vi var så flitiga att hitta på tävlingar innan vi öppnade butiken,
men se´n har vi fått så mycket annat att stå i.

Men nu!
Nu är det dags!
Denna gången blir det en tävling i form av en TIPSRUNDA.
Tävlingslapp - och svar - hittar ni i butiken.
Men självklart kan ni vara med och tävla ändå,
även om ni inte har möjlighet att ta er till butiken och klura ut svaren där.

Frågeformuläret hittar ni HÄR!

Vi lottar ut finfina vinster!

En stor & läcker väggklocka från Strömshaga:

En mjölk-flaska från Greengate:
En löpare från Svanefors (vit, beige el rosa - vinnaren väljer):

Tävlingen går ut lördagen den 26:e maj kl 12.00.
Vinnarna dras kl 13 samma dag.

Vinnarna får sedan, i tur och ordning, välja vilket av prisen de önskar.

4 kommentarer:

Afrodite sa...

Hmm...vad är det för ett konstigt formulär...jag kan inte öppna det. Å andra sidan är jag ju inte så teknisk heller...Men vad hände med ett vanligt, hederligt Word-dokument...??!!

Butik Älva sa...

Ojdå! Det är min tekniske sambo som kanske är lite överteknisk rent av??
Får kolla på det & rätta till det!
Bra att du sa till!! Tänkjo kära du! :)

Afrodite sa...

Ehhh...nu vet jag inte om jag är "underteknisk" kanske...men nej, nu öppnas det bara en tom sida...?!

Butik Älva sa...

Nä, du är säkert inte underteknisk.
Inte helt enkelt det där, tydligen. Nu har han laddat upp den som en pdf, hoppas det funkar bättre?