söndag 1 april 2012

VI HAR EN VINNARE

Så var det dags igen!
1:a april kl 16.00 skulle vi ju dra en ny vinnare.
En vinnare av vårt fina "må bra-kit" från Klinta.


Nu var det mitt i målningen ute i garaget,
(målar pärlspont på väggarna & det blir såå fint!)
så jag blev lite försenad.
Fick vänta tills färgen i tråget var slut.

Det är en hel del som tittat in och velat vara med & tävla.
31 personer närmare bestämt.
Roligt, roligt!

Jag skrev ner alla namn, i den ordning man anmält sig.


Och så ringde jag till sonen (som är på ovanvåningen)
och bad honom säga ett nr mellan 1-31.
"32", kläckte han ur sig. Utan att tänka.
Ehh??
Ok. Du får en chans till, sa jag.
25 sa han. Det är mitt turnummer.

Och det är uppenbarligen mer än Viktors turnummer:

GRATTIS...






4 kommentarer:

Camillas vita villa sa...

Hej
Tack snälla du för kommentaren på min blogg, det är såå roligt när man ser lite nya namn. Ja, det är jag som gjuter betong, det bästa jag vet är att gjuta på olika blad.
ha det så bra.
Camilla

Torpliv sa...

Hej! Så kul att du tittat in hos mig, nu hittade jag ju hit! Tack för alla härliga kommentarer =) Och hade jag varit som du så hade jag absolut köpt koftan! Tror jag vet vilken du menar och den är verkligen underbar...
Ha det bra! /Petra

Annika Nilsson sa...

Hmm försvann min kommentar?!?! Teknik i all ära......eller jag kommenterade på fel ställe kanske, ops...... Bamse tack och så himla kul och vinna :)) Framför ett stort TACK till sonen som kan det där med nummer/siffror ;)))

Jippiii!!!!

Camilla sa...

Ett STOORT grattis till henne!
Kram!