fredag 6 april 2012

PÅSK-TÄVLING

Såklart att vi måste ha en tävling nu när vi går in i en lååång påskhelg.


Påskägget är fyllt med vinster!

Flera "småvinster" för att fler ska ha chansen att få en påhälsning av påskharen!

1. Underbart fina kort (det med citat på egentillverkat papper) och disktrasa - från Annas Ideér
2. Badsalt från vackra serien Bohéme - från Klinta
3. Minihattask från Heyland & Whittle - oxå från Klinta
4. Halskedja med 2 berlocker (ringar med text) - från Kreativ Insikt
5. Servetter & tändsticksask - från Sagen Vintage Design

Deltar gör du genom att gilla och dela vårt inlägg om denna tävlingen på facebook.
Och/eller lägga ett mail på hemsidan med ditt namn.

LYCKA TILL!

Dragning har vi söndagen den 15 april, kl 16.00

1.
 

2.

3.

4.

+ 2 st berlocker
Fast istället med texterna:
"Vis & lycklig - Livskonstnär"
"Kreativ & hängiven - Drömfångare"

5.




5 kommentarer:

Monkan sa...

Vill vara med och tävla även denna gång
Monika

Anonym sa...

Hej!
Åh så mycket mysigt...
Provar gärna lyckan igen,
gillar sen tidigare och delar
på fb!
Glad påsk önskar Marie L-m

Camilla sa...

Jag är självklart med. Ska genast länka från min blogg. Gilla ska jag givetvis också göra :)
Pssst...du vet väl om att jag fyllde år i måndags ;)
Kram!

Mari sa...

Har delat inlägget på FB.
Gillat oxå.
Hoppas att turen är på min sida.
:)

AC sa...

Nu ska även jag vara med =)
Ska gilla på Facebook och länka den här sidan till mig. Har ju påsklov nu ;)
Kram!