söndag 15 april 2012

Påsken är slut - liksom tävlingen

Ja, påsken har varit slut i nästan en vecka,
och dragning i tävlingen var ju utlovat till idag.
Söndagen den 15 april, kl 16.00.

Jag tog barnen + kompisar till hjälp.
De fick alla säga ett nummer, mellan 1-38.

Såhär blev det (Vinsterna delas ut i den ordningen jag presenterade dom i tävlingen):
 

Isa: Nr 8

Grattis Madeleine Rosqvist Everitt!
(Som dessutom vann i vår allra första tävling!!)



Viktor: Nr 25 (precis samma nr valde han i förra tävlingen...dålig fantasi?)

Grattis Jessica Gren!



Jocke: Nr 13

Grattis Camilla Sjöström!



Bess: Nr 10

Grattis Gull-Britt Ahlin!



Olivia: Nr 15

Grattis Lotta Kristiansson!


Vi säger GRATTIS till alla vinnarna!



Nu får ni maila oss era adressuppgifter,
så kommer där ett litet paket i brevlådan endera dagen...

2 kommentarer:

Pagmyrskan sa...

Grattis till alla från en som var mitten av två vinnare ;-)

Camilla sa...

Skämtar du. Vann jag igen!?
Gud så roligt!
Har du kvar min adress eller vill du att jag ska maila den igen?
Fan,vad glad jag blev...igen :)
Kram!