tisdag 24 april 2012

4 DAGAR



Ja, tro´t eller ej...
Men idag är det bara FYRA dagar kvar tills vi öppnar!
Det känns helt galet och nästan helt omöjligt
- för vi har massor, massor kvar!!
Vi sliter som galningar. Och ändå har vi massor kvar.
Allt tar så´n tid!
Torktider på färger!
Packa upp allt!
Men det kommer att bli bra.
Det kommer att bli JÄTTEBRA!
När ni kommer på lördag, får vi se till att va´färdiga!
Och då är ni sååå VÄLKOMNA!

Just nu är mitt största panik-objekt att vi har för lite förvaring!
Jag skulle verkligen behöva en stoor hylla till!
Vi har ringt på en på Blocket, men dom är bortresta
så vi vet inte om vi kan få den så snabbt vi behöver.
Helst igår!    :o)
Men jag hoppas!
Om inte får vi använda fantasin!
Mer än någonsin!

Det händer saker hela tiden.
Jag hinner dåligt uppdatera.
Vi håller på tills efter midnatt, och då stupar jag i säng!
Hinner nätt och jämnt doppa rumpan i sängen,
innan klockan ringer & det är dags att upp & jobba på "riktiga" jobbet.

Men efter premiären, DÅ ska jag bli en bättre bloggare!
Promise!

1 kommentar:

Anna sa...

Ojoj så nära det är nu...Spännande!!!

Ja...vad tyckte vi om Fuerteventura...Vi bodde i Jandia där den underbara stranden var. Det var den verkligen!! Vägen dit från flygplatsen, 1,5 tim var ju som du säger bara öken!! Vi insåg att det inte skulle vara någon vits att hyra bil för att åka omkring och se på öken! Jag vill ha blommor och vackert! Så det blev poolen och stranden förutom en dag på zoo som verkligen var värd en tur! DÄR var det grönska och mycket att se! Det blåste mycket. Jag fick c:a 20 myggbett på benen som blev så infekterade att det rann var ur dem! Fick sitta med en pappersservett en hel dag för att mota! Uääää, så vidrigt!! Maten var kass. Riktigt dålig. Och vi hade ju all inclusive... Hotellet var riktigt lyxigt och fint i alla fall! Skönt att komma bort i alla fall! Men tillbaka - nä, det åker vi inte.
Magsjuka slapp vi.

Laleh kommer till Helsingborg och Sofiero slott den 7:e juli läste jag, så passa på!

Kram Anna