torsdag 5 april 2012

Svåra val

Vi ställs inför många val här i livet.
Varje, varje dag.
En del svårare än andra.
Just nu står vi inför ett sådant val.
Vilka tapeter ska vi välja??    ;o)

Vi har 2 rum i butiken kan man säga.
Lokalen är L-formad.
I första delen (där man kommer in),
har vi pärlspont längs hela väggen.
På ena sidan.
På andra sidan har vi mannen gjort som små "bås",
eller hur jag ska förklara.
Och i mellanbåset har vi pärlspont på halva,
och ska tapetsera på halva.
I nästa rum likadant.

Och det är där det svåra kommer, 
för det finns så OFANTLIGT många fina tapeter!!
Jag skulle helst vilja ha många, många rum att tapetsera!
För jag har så himla svårt att välja!!










Vi har redan beställt, och är faktiskt på vä att hämta dom nu!
Vilka det blev får ni se. Så småningom.    :)

Hoppas ni har lika fint väder som vi!
Sooool!!


3 kommentarer:

Camillas vita villa sa...

Hej på dig!
Visst är det svårt att välja för i de flesta fall finns det så ofantligt mycket att välja emellan, men jag tror nog att det blir bra hur ni än gör.
Ha en skön påskhelg.
Kram Camilla

www.InWhite4You.se sa...

Hej VAd kul att du hittade min blogg. Tack för fina ord och lycka till du med. Kram Lena

Afrodite sa...

Enkelt! Tapeten på den 3:e bilden! =) Eller den på 5:e...=)
Lycka till med valen! Kommer bli skitfint oavsett, det är jag säker på! =)
GLAD PÅSK på er däruppe i Hörby!

Psst! Din andra blogg funkar inte att komma in på för tillfället (det är ofta strul...i alla fall för mig) Vet inte om du är medveten om det...?

KRAM