onsdag 3 december 2014

3:e december

Vi säljer en del smycken från Kreativ Insikt.
Jag tycker mycket om deras enkla och stilrena smycken i rostfritt stål.
Jag köpte smycken därifrån långt innan jag öppnade egen butik,
och jag använder bla ett halsband i princip dagligen. Det är lika fint
ännu, så deras smycken verkar dessutom hålla i all oändlighet...?

Kika gärna in för att se vad vi har hemma!
HÄR hittar ni in till webbutiken.

Till julkalendern har vi fått några fina halsband att lotta ut.


Två vinnare kommer idag att få ett sådant här halsband!
Berlocken heter: Var här och nu
Och den hänger i ett lite längre läderband.
Den fungerar även att ha i en kulkedja; kort, mellan eller lång.

Gilla och dela inlägget på facebook,
samt lägg en kommentar att ni vill vara med och tävla.

Vi måste ha ert bidrag senast kl 21.00 ikväll,
sedan drar vi 2 glada vinnare!

 Vinnaren har 5 dagar på sig att lämna adressuppgifter, sedan går vinsten till en "lottpott".

7 kommentarer:

Stina sa...

Så oerhört fint budskap, så passande halsband <3 Är gärna med och tävlar om detta!

Anonym sa...

Jag vill vara med & tävla om halsbandet. Har gillat och delat på FB. Mhv Anna Karlsson
smilet_89 (at) hotmail.com

Anonym sa...

Eftersom jag har svårt tarvats "här och nu" skulle detta påminna mig om det!! Delar på IG under alias gollobracing

Anonym sa...

Jag är med och tävlar :)
Försöker leva efter det budskapet sen jag blev handikappad och kroniskt sjuk.
Gillat och delat på Facebook, Malin Svensk Björck.
Ha en fin dag!
Mvh
Malin
gizmobus@hotmail.com

Frida Bergner sa...

Jag är självklart med och tävlar om detta fina halsband. Passande budskap helt klart.

Delat på FB: Frida Bergner

Ha en fortsatt trevlig dag.
frida-6@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Såå himla fint halsband - ett sånt jag skulle bära varje dag <3

~~ Jag är självklart med <3
Gillar massor & delar vidare nu på direkten!
Hoppas & håller tummarna på att turen står mig bi
- för OJ så lycklig jag skulle bli! <3 :)

Delat tävlingsinlägget på FB i mitt namn Maud Sundgren

Ha en fortsatt fin 1:a adventsvecka!

maudsvita snabela gmail.com (skriver så för att slippa spam)


Anonym sa...

Gillat och delat detta på Fb.
Så fint budskap samt så härligt snyggt halsband
Annett Manfredsson