torsdag 11 december 2014

11:e December

Vi säljer fyll-i-böcker från Glimra Förlag.
Böcker till den nyfödda, till dopet, till studenten, till mamma, till pappa...
Ända sedan jag var liten, har jag älskat de här "Mina Vänner"-böckerna som fanns.
I mina egna böcker skrev jag själv på var och varannan sida...
När barnen var små, skrev jag i deras!
Och jag tycker fortfarande det är roligt att skriva.
Att fylla i. Svara på formulär. 

Vi har fått en bok av Glimra till julkalendern; Till Dig.
En jättefin bok att ge någon du tycker mycket om.
Bästa vännen. Maken. Hustrun. Sambon. Dottern. Mormor. Farfar.

 

Frågan är...vem skulle DU vilja ge denna boken till?!
Vem är viktig för dig?
Maila oss; info@butikalva.se eller lägg en kommentar på facebook!

Senast kl 21.00 ikväll, behöver vi ditt svar om du vill vara med och tävla. 

Vinnaren har 5 dagar på sig att lämna adressuppgifter, sedan går vinsten till vår ev "lottpott"

Inga kommentarer: