söndag 21 december 2014

21:e december

4:e advent.
Det närmar sig...


Än har vi några dagar på oss i årets julkalender!
Idag lottar vi ut ytterligare en påse med "smått & gott"
från Anna´s Idéer. En riktig goodiebag!

I denna påsen har hon satt ihop lite blandade finingar;
diktkort, isskrapa, magnet...


Gilla och dela inlägget på fejjan,
samt lägg en kommentar här i bloggen: "Jag är med".
Glöm inte skriv ert namn ifall ni väljer att kommentera anonymt.

Kl 21.00 ikväll drar vi vinnaren av den här fina påsen!

LYCKA TILL!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med!
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

Anonym sa...

Hittar inte inlägget som man ska dela på facebook.
Så jag antar att jag inte kan varamed och tävla.
Mvh
Malin Svensk Björck

Butik Älva sa...

Jodå, det är bara den här butiksägaren som inte hunnit med riktigt idag...du är med! =)

Claudia Kerttu sa...

jag är med....

Anonym sa...

Jag är med :) // Angelique

MariaM sa...

Jag är gärna med! Gillar o delar, Maria Mattson. Mvh Maria

Anonym sa...

Jag är med:-)
Marita Sörensson

Gunilla Giertz sa...

Jag är med!/ Gunilla Giertz

Anonym sa...

Jag är med...Anna-Lena Kempe