lördag 20 december 2014

20:e december

Sista lördagen innan jul!
Börjar julkänslan infinna sig?
Vädret är ju inte så värst juligt,
så vi får göra vad vi kan för att julmysa till det inomhus!

Idag lottar vi ut samma fina halsband vi lottat ut tidigare i julkalendern.
Läderkedja med berlocken: "Var här och nu".
Det passar väl bra nu när alldeles för många stressar
sig halvt fördärvade för att få den perfekta julen.
2 st går till vinnare på facebook,
1 halsband går till en kund som handlar i butiken under dagen.




För att tävla på fb ska ni gilla och dela inlägget,
samt lägga en kommentar i bloggen: "Jag är med!"
Och så naturligtvis namn, ifall ni väljer att kommentera anonymt.

Ni har fram till kl 21.00 ikväll på er,
sedan drar vi totalt 3 vinnare.

Lycka till!






13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med..Anna-Lena Kempe

Anonym sa...

Jag är med! /Linda Björkqvist

Anonym sa...

Jag är med! /Anna Karlsson

Anonym sa...

Jag är med !
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

Gunilla Giertz sa...

Jag är med! / Gunilla Giertz

Ann Signér sa...

Jag är med.

Anonym sa...

Jag är med. Gillar och delar på Facebook.
Elisabet Andersson

Frida Bergner sa...

Jag är självklart med-Frida Bergner

MariaM sa...

Jag är med! Gillar o delar på fb, maria mattson.

Mvh maria

Unknown sa...

Paket är det bästa jag vet,
det är ett som är säkert det!
Men jag kan inget under granen finna,
hoppas därför jag detta halsband få vinna!
Tomten, jag har i år varit jättesnäll,
och vill gärna öppna ett paket på julaftonskväll!
Önskar er God Jul & Gott Nytt År,
och hoppas jag denna överraskning får!

Julianna Fredriksson sa...

Hej!
Jag är gärna med.

Gillar och delar på Facebook

Mvh Julianna

Claudia Kerttu sa...

Skulle vilja ge denna till min vän, Mon Amie,
i tjugo år har det varit vi.
Gått igenom både svårt och lätt,
därför vet vi att med varandra är vi rätt.
Vill bara säga att framtiden är vår,
och att Du min absoluta kärlek får.

Anonym sa...

Jag är med :) Gillat och delat på FB med namnet (Lydia Sleyman)