fredag 1 mars 2013

Kärlek!

Kan man bli kär i ett skåp?
I alla fall har JAG blivit det!
I detta fina, fina vitrinskåpet från Miljögården!
Vi har det hemma i grått, men det finns även i vitt
och skulle man önska ett sådant - kan vi ta upp beställning.

Jag vill ha just detta i TV-rummet!
Så fint med det grå skåpet, mot våra vita väggar!
Där finns knoppar på skåpet (men de är inte med på bilden?)
fast den da´n jag blir färdig att köpa ett sådant själv,
då vill jag ha dessa vita rosen-knopparna från Ib Laursen!


I samma serie finns en stor spegel.
Den har vi i vitt (men finns att beställa i grått).


2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej!

Tack för din fina hälsning på min blogg! ❤

Vilken fin butik du har, kikade runt lite i webbutiken och tycker du har jättefina saker!

Hihi, ja, jag har nog gömt min mailadress lite...för att slippa spam ;-)

Du får självklart maila mig!

Ha det gott, kram
Mia
lillablanka@hotmail.com

Möbler och Hem sa...

Vilka fina grejer ni har! Skriv gärna ett gästblogginlägg hos oss så du kan dra besökare från vår sida.