torsdag 21 mars 2013

PÅSKTÄVLING

Nu är det dags för en TÄVLING, där ni kan vinna riktiga "påskgodis"-grejer!
Kanske inte godis, men väl så fina påskiga saker!

 
3 vinnare får vars ett paket påskservetter
(välj själv, kika gärna i webbutiken) + 2 hönsägg (ljus).
 
 
Hönsäggen har till och med "äggula"!!
 
 
Dessa ägg-formade burarna finns i 3 storlekar.
En vinnare får det minsta ägget.
Finns i vitt el gråsvart - vinnaren väljer själv!
 
 
 
 
Dessa keramikäggen tycker jag är lite roliga!
Vi har dom i grått och vitt, och lottar ut ett av varje.
 
Ägg vas i porslin - Vit
 
Roliga att sätta ihop flera tillsammans.
 
 
Det finns alltså 6 vinstchanser!
 
Tävlingsregler:
 
För att få...
 * 1 lott till tävlingen ska du gilla vår sida på fb!
* 2 lotter - ska du gilla vår fb-sida + gilla detta inlägget på fb!
* 3 lotter - ska du gilla fb-sidan, gilla - och dela - inlägget!
 
Och förstås, glöm inte skriv en kommentar
att du vill vara med och tävla!   :)
 
LYCKA TILL!
 
 
 
Måndag 25 mars, kl 20.00  drar vi vinnarna!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag är gärna med! :D

Jag gillar Butik Älva, samt inlägget på fb och har delat. Så 3 lotter tack :)

Mvh Anna Karlsson
smilet_89 [at] hotmail.com

Anonym sa...

Klart man vill vara med och tävla:)) Glad Påsk på er!
Mia A

Carina sa...

Hej!
Jag är självklart med i er utlotting :) Gillar & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Ja jag tävlar gärna om så mycket fina påskpynt!!! :)
jag gillar o delar på fb under mitt namn Christina Frisberg
frisanpoxy@hotmail.se
hoppas påskharen dyker upp med vinster!!
vårvarma påsk kramar till alla som vill och behöver!!

Pernilla sa...

Så fina saker som allt ni har i er butik!
Klart jag gillar o delar på Fb så kanske man kan ha chans o vinna en liten påskpresent :)
Glad Påsk!!/ Pernilla
pernilla.nilsson@hotmail.com

Frida Bergner sa...

Jag är med och tävlar!!♥

Jag gillar sidan på FB sen tidigare.
Gillar och delar tävlingsinlägget på FB. Allt detta i mitt namn: Frida Bergner

Min E-post: frida-6@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla gillar på Facebook :)
Ni har så mycket fint i butiken!
anna_lindblad84@hotmail.com

Camilla Milla Bergström sa...

Hej!
Vill givetvis vara med i denna "äggande" ;) tävling
Gillar och delar på FB i mitt namn Camilla Milla Bergström
Ni har mycket mycket fina saker <3
Hoppas nu på tur!
mvh
Camilla
annaflora44@hotmail.com

Anonym sa...

Hej !

Vilken mysig tävling, jag är gärna med och tävlar.

Jag har gjort de 3 stegen, har dock gillat butik älva ett tag på fb men hoppas att det går bra ändå.

Ha en fin helg
Mvh
Charlotta Hellström
lottahellstrm@yahoo.se

Anonym sa...

Jag har gjort alla tre sakerna, så tre lotter till mig tack! =D (Sophie Michelle Persson).

Håller tummarna!

sophie_persson@yahoo.com

Anita Marsy sa...

Visst är jag med och tävlar! Jag gillar fb-sidan, och jag gillar och delar inlägget!

Marie sa...

Gillat x2 och delat! Den här chansen vill man ju inte missa! Finfina saker du har, om jag skulle ha otur att inte bli dragen som vinnare får jag nog kika in iallafall i din lilla butik!
Ha det gott!

Anonym sa...

Gillat, delat o kommenterat. Ni har en fantastisk butik så självklart vill man vara med i tövlingen.
Mvh Corinne
corinneolsson@yahoo.se

Anonym sa...

Vill absolut fylla på m påskpynt hemma.