lördag 1 december 2012

LUCKA 1


Idag är det den 1:a december och det innebär...

PREMIÄR FÖR VÅR JULKALENDER HÄR PÅ BLOGGEN!

På bloggen/hemsidan/facebook kommer ni varje dag fram till jul,
att kunna följa oss och våra olika erbjudanden.
Det kan va olika erbjudanden, tävlingar osv.

Det är tänkt att inlägget ska publiceras på bloggen kl 9.00 varje dag,
men det KAN tänkas att jag inte hann med riktigt imorse...   ;o)

Ett tips är att prenumerera på/följa bloggen, så ni inte missar något!

Kalenderns första lucka är en TÄVLING!
Vinsten är en Carolina Gårdheims (Kreativ Insikt) fantastiska små tänkvärda böcker:
Änglarum.

För att delta i tävlingen behöver ni bara lämna ert namn som en kommentar till inlägget i bloggen!
Söndag 2 dec kl 20.00 drar vi en vinnare, och återkommer då för ev adressuppgifter.

15 kommentarer:

Susanne P sa...

Vad roligt!
Susanne P är gärna med!
Kram

Ulrika sa...

Ulrika Eriksson är självklart med!!!!!!

Anonym sa...

Självklart vill Pernilla Håkansson vara med vinna!<3

Anonym sa...

Änglar:) Maria Albrektsson

Anonym sa...

Absolut.

Pagmyrskan sa...

Pagmyrskan älskar tävlingar så klart att hon vill vara med ........

Lena sa...

Så kul med en kalender
Lena Sjöstrand

mia nilsson sa...

nu börjar jul myset klart Mia vill vara med :)

Anonym sa...

Hoppas hoppas jag vinner :) // angelique

♥ Carina ♥ sa...

♪♫ Här kommer Carina Jonsson hå hå ja ja ♪♫
Vad roligt med en julkalender :)
Kram

Anonym sa...

Susanne Engdahl är såklart med o tävlar!

Belinda Jörgensen sa...

Hej
Va roligt med en kalender för mig.
Klart jag vill vara med. Belinda Jörgensen

Camilla sa...

Jag är med!
Jag är med!
Och Camilla heter jag :)
Eller cammo69,om du hellre vill det :)
Kram!

Anonym sa...

Klart att jag är med!!!!
Kram Eva <3

Anonym sa...

Oj glömde skriva vilken Eva!
Eva Larsson så klart!

Kramiz
eva-meija@hotmail.com