söndag 16 december 2012

Den som väntar på nå´t gott...

...väntar ofta för länge!
Fast inte i detta fallet.
 

Jag VET att vi hade tävling i måndags...
Jag VET att vi lovade dra en vinnare i onsdags...
Jag VET att det är söndag idag...
 
Bättre sent än aldrig, säger jag, och meddelar att vinnaren av den fina vinsten
- sponsrad av goa Anna på Anna´s Ideer - heter:
 
Nu menar jag inte att alla ska mailbomba henne, det är inte därför jag lägger ut hela mailadressen.
Men hon har uppgett LINDA.
Och om jag säger att LINDA vunnit, så kan det ju vara flera olika...
 
Whatever.
Stort GRATTIS Linda!!!
Hoppas du tycker vinsten är lika fin som vi tycker!!
Hon är duktig på att göra fina saker, den där Anna!   ;o)
 
Välkommen in att hämta ditt fina paket!
 
Och om du inte bor i närheten får du maila adressen, så får du paketet i brevlådan!
 
Ps. Imorgon är det måndag.
Butiken är stängd, och det betyder...tävlingsdags igen!!


1 kommentar:

Camilla sa...

Tävlingsdax!?
Då kikar jag in lite senare idag:)
Kram!