måndag 17 december 2012

LUCKA 17


Måndag och butiken är stängd.
Men vi ligger inte på latsidan för det, utan passar på att ha en tävling!
Vi har fått en styck brun pälspläd av en av våra leverantörer; Svanefors
- och den tänker vi lotta ut så den kan hamna hos någon av er nu lagom till jul!
Gosig att ha i soffan kalla vinterkvällar!

Det enda ni behöver göra, är att kommentera detta inlägget
- antingen på fejjan eller i bloggen! 


Plättlätt!
Ni har fram tills imorgon, tisdag, klockan 20.00 på er. Sedan drar vi en vinnare!
(Förhoppningsvis håller vi tidsplanen bättre än förra veckan...)
LYCKA TILL!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Den passar perfekt i min soffa tillsammans med alla mina små älsklingar.
Ha en god jul
Kram Belinda

Anonym sa...

Hej!
Hade passat så bra på våran säng så att jag kunde bäda ner Kent under den varje kväll!
God Jul och massor av kramar:
Eva Larsson

Anonym sa...

Den är miiiiin!Vill ha vill ha vill ha!Kram på dig!Pernilla Håkansson

♥ Carina ♥ sa...

Jag är ju så frusen så I neeed that!! ;)
Kramilikram

Mia Nilsson sa...

Den hade passat jättefint i min soffa där min kissekatt hade trivts!! "kurr, kurr!!!"

Kramiz

Camilla sa...

Eftersom jag bor i Norr, som nästan är lika kallt som i Nordpolen, borde väl ändå JAG få vinna den underbara varma filten. Som sagt...den KOMMER att komma till användning :)
Kram!