tisdag 5 juni 2012

Tips till blivande studenten

Detta tycker jag är ett fint tips till den blivande studenten.
Kanske istället för en blomma?

Ett hängsmycke att hänga i en kedja - till henne.
Eller att använda som nyckelring - till honom.

En drömpuppa!
Inuti finns en ihoprullad lapp, där du skriver ner din DRÖM.
Sedan har du den alltid med dej!

Jag gillar texten på ringen: Drömmarna är din vägvisare.

Passar fint till studenten som ska ut och pröva sina vingar.
Passar många av oss andra oxå, för den delen.    ;o)


3 kommentarer:

Diana sa...

Vad fint! Själv hade jag urdålig fantasi och gav pengar. Haha!

Pagmyrskan sa...

Den MÅSTE jag köpa..... kommer in en dag.

Camilla sa...

Hur mycket kostar den?
Finns det någon möjlighet att få den hemskickad?
Och om det går..vad kostar det?
Nu blev jag nyfiken!
Kram!