söndag 17 juni 2012

Morgon Pepping

Vem 17 behöver inte peppas på morgonen??
När man står framför spegeln, hålögd och grådaskig?
Med värsta ringarna under ögonen?

Dessa peppingkorten tycker jag är såå fina!!

Vi fick hem här nu i förra veckan, men just denna sorten fick jag faktiskt av
min käre peppande sambo redan för kanske ett år sedan.
Och jag gillar dom jättemycket!
Känner man sig tröttast och tråkigast i världen en morgon,
och så möts man av ett färgglatt: "Det strålar om dig idag!"
Ja, vem kan inte låta bli att dra på smilbanden då?!

Ställ dom på sängbordet...eller varför inte på badrumshyllan?
Oxå bytar du kort för varje dag, och får en liten uppmuntran!
Man kan ju även göra så, att den som är uppe tidigast, bytar kort - åt sin partner!
Väljer ett budskap man vill lämna just den dagen!
"Älskar dig"! "Du är fantastisk!" "Det lyser om dig!" "Du får världen att le!"





4 kommentarer:

Camilla sa...

Vilken rolig sak!
Men...då är det ju mest JAG som byter korten. Jag är oftast uppe långt före alla andra :)
Pssst: Jag har betalat nu :)
Kram!

Butik Älva sa...

Samma här. Jag är ALLTID uppe först.
Men vi kan göra egna "pepping"kort!
Idag är det du som ska diska!
Vassegod & dammsug hela huset!
Jag vill gärna ha Kalvfilé Oscar till middag, tack!

Tror du det skulle uppskattas??
Knappast, va?!

Kram!

Camilla sa...

Typ som en vanlig dag, då? ;)
Kram!

Butik Älva sa...

Typ! =)