torsdag 7 juni 2012

Fröken-presenter

Pralinask - där man själv får välja vilka praliner man vill ha.  49:-

Kan lova att dessa söta hjärtan-pralinerna (macadamianöt)
väljer alla små söta skolflickor att ge till sina söta fröknar!   

Idag har jag haft fler skolbarn som kommit med små påsar
med pengar de samlat in från klasskompisarna.
Så går de länge, länge och väljer vad de vill ge till fröken.
Ofta blir det lite hop-plock som jag se´n gör fint med cellofan, fina band och grejer.

Barnen blir nöjda och det riktigt tindrar i ögonen när de går där ifrån med sin fina paket.

Visst är det roligt att FÅ presenter, men det vet de 17 om det
inte är minst lika roligt att GE bort fina presenter!!

Och jag hoppas att alla fröknar blir glada och tacksamma,
för alla presenter jag sålt har barnen valt ut själva
- med allra största kärlek och omsorg!!

1 kommentar:

Diana sa...

Vad skoj att de hittat till er! Jag kan inte tänka mig annat än att fröknarna blir glada!

Sv: Spagetti med köttfärssås blir det ett par gånger i månaden här med, perfekt att värma dagen efter ju! :)