tisdag 9 september 2014

Massa nyheter

I tisdags blev jag opererad i foten.
Hallux Valgus.

Och på det 4 veckors sjukskrivning.
Så jag tänkte att nu måste jag ju för en gångs skull ha lite tid
att hålla bloggen - och er - lite uppdaterade med alla nyheter 
som trillar in här var och varannan dag.

Än så länge har det inte blivit så mycket med det,
för jag har varit ganska trött, yr och illamående.
Men nu tar jag inte längre de starka smärtstillande,
och mår så mycket bättre!
Inte som en prinsessa kanske, men inte långt därifrån.


Mycket kartonger, tycker ni??
Ojojoj, detta är bara en bråkdel!
Mycket lådor - och trångt på lagret - har vi nu!!
I fredags var butiken öppen, och då var min mamma här eftersom
jag är lite orörlig och måste sitta/ligga med foten i "högläge".
När hon ändå var här, passade hon på att skylta om och ändra
om i en hel massa hyllor. Och dammtorka! Tack!!
Jag hade försökt hinna med innan operationen, och hann
visserligen med en del - men långt ifrån allt!

Här är  moren "in action"!
(Hon höll på i 6 timmar!
Tur hon är billig i hyra...)


Hon skyltade om i "fejk-fönstret":


Här finns nu bla Greengates nya serie i blått: Simone,
kökshandduk, servett/brödkorgsduk, sockerströare och diskmedel.
Den grå kannan kommer från Ib Laursen.
Liksom skyltarna i bakrunden. Bla "There´s no place like home".



Och så dessa helt fantastiskt söta plåtburkarna!
Jag är (nästan) helt kär i dom!!

Slutar med att visa min fina blomsamling jag har härhemma just nu.

Från föräldrarna:

Fråå Mannen:

Från kollegorna:

Vilken lyx, va?!
Jag ser redan fram emot nästa fotoperation!!
(Not!)





Inga kommentarer: