torsdag 1 maj 2014

TVÅ ÅR

Hipp, Hipp, HURRAAA
På Butik Älvas 2-årsdá!!!

Jo, för i måndags - den 28 april - var det exakt 2 år sedan vi slog upp portarna!!
 
Jag kommer ihåg hur vi stressade oss halvt fördärvade veckorna innan!
Dag som natt!
Jag tror aldrig jag sovit så lite i mitt liv, som då.
Och jag kommer ihåg förväntningarna där på morgonen.
Skulle det komma några kunder? När skulle de komma? Vem skulle komma?
Det var så himla overkligt, så det går bara inte att beskriva.
Och det kom folk!
Massor med besökare/kunder/släktingar/vänner/arbetskamrater/nyfikna
hade vi där, den första helgen.

Och nu har det alltså gått 2 år...
Vi firar det fredag och lördag, 2 & 3 maj.

Vi kommer att lämna rabatt i butiken.
Hur mycket rabatt då får, ser du då du smällt din ballong!
Oxå bjuder vi på kaffe & hembakt.
& hoppas på sol, så det går att sitta ute och fika!


För de som istället väljer att handla i webbutiken,
får 20% på hela köpet, ifall man uppger rabattkod:
GVMBHU88

Hoppas vi ses i helgen!





Inga kommentarer: