söndag 2 mars 2014

TÄVLING

Tävlingsdags!

För att vara med och tävla, ska ni anmäla er som "följare" av denna bloggen.
Lite som en stalker, liksom.    ;o)

Såhär går det till:

1. Anmäl er som följare av bloggen genom att fylla i er mailadress.
(Det gör ni på bloggen, till höger om loggan. Se den svarta pilen nedan)
Det gör att ni får ett mail varje gång vi gjort ett nytt inlägg.


 När ni fyllt i mailadressen och klickat på submit,
får ni upp en ruta där ni ska skriva in en verifieringskod.


 Och efter det får ni ett mail till adressen ni uppgivit,
och det mailet ska ni bekräfta genom att klicka på länken.

Klart!
2. Lägg en kommentar i detta inlägget, där ni talar om att ni är med och tävlar
3. Detta ska va´ klart senast onsdagen den 6 mars.

6/3 kl 20.00 drar vi TRE vinnare, av de som anmält sig som följare.

Vinst 1:


Vinst 2 & 3 är hemliga tills vinnarna presenteras!


Lycka till!!


ps. Ni som redan följer/prenumererar på bloggen behöver bara
lägga en kommentar - så får ni givetvis oxå vara med och tävla!




15 kommentarer:

MariaM sa...

Jag är gärna med och tävlar! Min mailadress är mirre2@hotmail.com. Hoppas på tur :-)

Mvh Maria

Anonym sa...

Christina Frisberg klart jag vill vara med i utlottningen :)
Jag har anmält mig som följare under frisanpoxy@hotmail.se
KRAMAR <3

juliannna sa...

Hej!
Jag är jättegärna med i din fina
tävling.

Mvh Julianna
julianna@bredband2.com

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar :)

Kram, Lovisa.
mini_frida94@hotmail.com

Jenny Andersson sa...

KLart man vill vara med och tävla. :o)

Anonym sa...

Så klart jag är med i din fina tävling
siwhw@hotmail.com

Hilde J sa...

Hej!

Jag är jättegärna med och tävlar!
Har lämnat min mail-adress:)

Kram från Hilde
hilde_jensen@hotmail.com

Ewa sa...

Ojoj här måste jag ju vara med :)
Mycket fina saker i butiken! Följer nu bloggen.
Hoppas på tur :)

Anonym sa...

hej

gjort allt man skall
hoppas nu på tur

Titti skarp
tittifairlane@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart vill man vara med! Mvh sundincecilia@gmail.com

Annette M sa...

Jag som tävlar har mailen nettan04@hormail.com

Belinda Jörgensen sa...

Hej jag är med i denna tävling. Hoppas hoppas....
Belinda

Gunilla G sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar! :)

gunilla.giertz@hotmail.com

Frida sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! :)

frida_giertz91@hotmail.com

Pernilla N sa...

Följer er blogg nu så jag är gärna med o tävlar!!