fredag 20 december 2013

20 DECEMBER

Idag är det fredag, och jag firar att det är 1:a da´n på min julledighet!
Ja, den från mitt avlönade jobb, alltså.    ;o)

Jag tycker vi firar med en tävling!

Vi lottar ut ett vackert hjärta i zink från Chic Antique.


 
Hjärtat är omkring 30 cm, kostar 299:-
och det är väääldigt fint!
 
För att vara med och tävla,
ska du gilla vår facebooksida "Butik Älva".
Samt gilla och dela inlägget på facebook.
 
Alla som handlat av oss tidigare,
antingen i butiken eller webbutiken,
får dubbla vinstchanser om man dessutom
lägger en recension på vår fb-sida.
 
Det gör ni genom att betygsätta oss, samt skriva några rader.
Både ris och ros! (Vinstchanserna blir inte mindre ifall
man kommer med konstruktiv kritik.)
 
Ni hittar recensionsfältet till höger på fb-sidan.
Där det finns en massa stjärnor...
 
 
Vi låter tävlingen pågå fram till lillejulafton,
och den 23/12 kl 20.00 drar vi en vinnare!
 
Lycka till!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag har delat, recenserat och gillar det gör jag redan.
Har ju handlat i er webbutik några gånger och har alltid varit såå nöjd :)
Kram och trevlig helg!

Diana/Decdia sa...

Åh, klart att jag vill vara med! Så jäkla snygg ju!!

Decdia sa...

Meh, jag hittar inte tråden jag ska gilla på fb. :(