måndag 16 december 2013

16 DECEMBER - VINNAREN ÄR UTSEDD

Go´kväll i stugorna!
 
Vi har dragit en vinnare, av alla er som var med och tävlade fram till kl 20 ikväll.
Vinsten består av en valfri lattemugg och assiett från danska Greengate.
 
 
 
Vi har ett fantastiskt teamwork.
Jag satt och skrev namn på en massa lappar, och mannen drog vinnaren.
Som heter...
*trumvirvel*
 
Carina Jonsson!
 
Grattis till vinsten, Carina!
Nu har du det svåra beslutet framför dej...
att välja vilket porslin av alla fina sorter!
Önskar du något som är slut i lager,
får vi med största sannolikhet hem det snart igen.
 
Hör av dej när du bestämt dej,
och lämna adress så vi kan skicka iväg ett paket till dej!
 
Och alla ni andra:
Tack för att ni ville vara med och tävla!
Håll ögon och öron öppna,
för det kommer alldeles säkert mera!
 
 

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Va? Är det jag?
OMG!! Shit vad glad jag blir!!
Hihi, min man som sitter här bredvid undrar vad som står på när jag tjoar och har mig.
Åh tack!! Speciellt puss i pannan till lottdragaren ;)
Jag har ju kollat det där porslinet x antal gånger men jag ska kolla igen så hör jag av mig om mitt val :)
Kraaam

Butik Älva sa...

Pussen är utdelad! :)