tisdag 12 februari 2013

Grattis Vinnarna!

Jodå, vinnarna är dragna.
Även om de inte presenterades kl 19 igår kväll -
eftersom denne svensken låg med DEN skallabanken!
Har haft samma jädra ettriga huvudvärk heela da´n,
och har lovat att bli en mycket godare och bätre människa
bara den är borta när jag vaknar imorgon bitti!

Hur som helst.
25 lotter blev det.

De som skrivit en motivering, fick dubbel vinstchans - i form av två lotter.
Ja, blablabla...berätta nu vem som vunnit, tänker ni förmodligen?!
Ok. Jag kan berätta att båda vinnarna tävlade via bloggen, och det blev...
Ta-daaa...
*trumvirvel*

Grattis MOI och Grattis CAMILLA!!


Moi vill ge nallen till sin mor, som haft det tufft med sjukdom under en längre tid.
Men nu verkar mor vara på bättringsvägen, och det är vi glada för!

Camilla vill ge nallen till yngsta dottern, som fyllde 16 för några dagar sedan.

Jag hoppas både att "mor" och "dottern"
kommer att tycka den här nallen är lika söt som vi tycker!
Skickar ni oss adresserna, så skickar vi era vinster!

Och till er andra - som inte vann:
Tack för ni ville vara med!
Allra helst skulle vi ju vilja ge ALLA er en sådan här liten goding!
Tappa inte hoppet!
Ni får ny vinstchans fortare än ni anar...

6 kommentarer:

Susanne P sa...

Jaha ja...detta missade jag!!!
Och typiskt att dessa två skulle vinna! ;) ;)
Men grattis till dem, då. ;)
(om jag grämes att jag inte var med i tävlingen!? Jo, det gör jag!)

*grämes = har ångest över, ångrar eller liknande..
Kram

Camilla sa...

Jaaaaaa...å vad kul!
Kan lova redan nu att hon blir hur glad som helst över nallen.
Jag mailar genast vår adress.
Kram!

Camilla sa...

Jag skrev adressen som ett meddelande på FB :)
Kram!

moi sa...

JA, vad glad jag blir! Och vad glad mor min kommer att bli, för att inte tala om hur överraskad hon blir!!!

Grattis till Camilla som också hade turen med sig!!

Butik Älva sa...

Grattis till er båda!
(Och till de som ska få nallarna!)

Butik Älva sa...

Grämes - då har man lärt sig nå´t nytt idag oxå... ;)