söndag 20 januari 2013

UNDERBART VACKRA

Vi har hittat en helt fantastisk tjej i Arizona, som gör helt fantastiska smycken!
När jag - av en händelse - såg en bild på nätet, så mailade jag henne direkt!
Och fick genast svar!
Hon sitter alltså "over there" och gör helt underbara smycken och väskor,
och svarar personligen på mail. Tack Beth Quinn!

Bilderna hon har på sin hemsida är så vackra, så vackra!
Här kommer ett litet axplock:






 Vill oxå berätta att några av dom har vi köpt "rakt av", dvs såsom Beth designat dom.
Men till de allra flesta har vi skrivit egna texter, och beställt egna "dingles" till.
Och eftersom vi är enda återförsäljarna i Sverige, enligt Beth själv,
så kan man väl påstå att de är ganska unika?!
Av tre modeller har vi gjort 2 ex, i övriga fall endast 1.
Så sannolikheten att någon i hela vårt avlånga land - ska ha samma halsband som du,
den är minimal. I det närmsta obefintlig!
Ja, sannolikheten att någon i hela vääärlden har precis likadant halsband som du,
är vääldigt liten!
Lite kul, eller hur?!

I helgen, redan innan vi hunnit packa upp dom, sålde vi 2 halsband!!
Superroligt!!
Båda var presenter, och jag hoppas dom blev lyckliga över sina fina halsband,
som givarna verkligen valde med stor omsorg!

Tyvärr har inte jag samma förmåga att ta vackra foto, det är jag förste man kvinna att erkänna!
Men här kommer några av alla finingarna vi köpt hem.

Detta är såå fint!
"I believe in love"

 Även baksidan är vacker!   429:-

"loved"     339:-

"You are always on my mind"   299:-

"be the change you want to see in the world"   339:-
Jag gillar den texten jättemycket!
Har fått en tavla med den texten, av en väninna,
och det var därifrån jag fick idéen till just detta halsbandet.
 "never ever give up"   399:-

"you are the key to my heart"   339:-
"strength, courage, love"   299:-
"don´t worry be happy"   299:-

"wherever you go, go with all your heart"   399:-

"believe in yourself"   399:-

"always look on the bright side of life"   339:-

"strength, courage, love"   299:-

"strengh, courage, love"   399:-

Phu!
Får be att återkomma och visa lite armband, ringar, väskor...

Det som är så häftigt, är att man kan ju få gjort i princip vilket halsband man vill!
Är det någon som har något önskemål, så försöker vi lösa det men vi behöver ha
beställningen 4 veckor innan för att säkert kunna leverera i tid.
Roligt tex inför vårens studenter och som "fröken-presenter" vid skolavslutningar.
Eller som namnsmycke, tänker jag.
Att bära namnet på kärleken i "boetten". Eller barnens namn!
Me like!!



Inga kommentarer: