tisdag 16 oktober 2012

VÄLDOFTANDE GODINGAR





Doftande godsaker från Durance!

Underbara doftljus, finns i 3 olika dofter.
Pris: 169:-

Ovan doftblomma med tillhörande "veke" sticker du ner i kruset som är fyllt med olja.
Denna får sedan stå och dofta gott länge, länge...
I badrummet, sovrummet, förrådet...ja, var som helst där man önskar.
Förpackad i fin förpackning, fin att ge bort i present/julklapp. Pris: 269:-

Oxå har vi några av Durance goda parfymer, EdT.
Finns i bomull, vanilj och orkidé.
Jag tycker de doftar så sagolikt gott alla 3, så jag kan omöjligt välja en favorit!
Pris: 199:-


En stor flaska strykvatten! Att spraya på tvätten då du stryker den,
eller bara att spraya på dina kläder i allmänhet - för att de ska dofta gott!
Vi har lavendel och bomull.
Pris: 99:-
(Det finns även att köpa en pump till flaskan, den kostar 15:-)

5 kommentarer:

Camilla sa...

Vilka härliga doftande saker du har att erbjuda.
Sv: Hahaha...jag trodde Diana skojade när hon inte visste vad det lix var. Vet ni inte vad Lix är?
Det trodde jag användes i hela Sverige.
Lix då du står där..
När du ändå står där...

Lix när du hämtar...
När du ändå hämtar...

Kram!

Butik Älva sa...

Va? Är det på riktigt? Säger man (ni) sådär???

Camilla sa...

Lix går på WF också. Så ordet FINNS ju :)
Varför och varför...det är enklare att säga lix :)
Kram!

Anonym sa...

Mm älskar doftljus!

♥ Carina ♥ sa...

Åh Durance doftljus är min favvo!!
Allra helst doften Coquelicot. Har du den?
Kram