måndag 1 oktober 2012

TÄNDA LJUS & TOKIGT JUBILEUM

Det bästa med hösten är alla tända ljus!

Vi har fått hem nya, fina ljusmanschetter som gör att man slipper
stearin som droppar på ljusstake, duk eller bord.

De vita i metall kostar 15:-/st.
De i glas finns antingen med eller utan hängande prismor, och de kostar 25:-/st.



 
Så måste jag berätta något som är aningen...pinsamt!
 
Vi hade ju 6-månaders jubileum i helgen. Trodde vi.
Ända tills vi stod och pratade med ett par kunder,
som inte för sitt liv kunde fatta att det redan gått 6 månader.
Jodå, sa jag. Vi öppnade ju den 28:e april...
Jag såg hur den ena kunden räknade...maj, juni, juli, augusti, september...
Men...det blir ju FEM månader?!
Jag skrek rakt ut!
Det är inte sant?!
Här har vi annonserat och gått ut med erbjudanden
- och så är det "bara" 5 månader!

Men herregud! Är det typiskt mej, eller??   ;)

1 kommentar:

Pagmyrskan sa...

Hahahahha, så bra!!!! Då får jag och några till en ny chans om drygt en månad :-)