måndag 13 augusti 2012

JÄTTEPAKET

I lördags sålde vi den största "grejen" hittills.
Och kunden ville ha den inslagen!
Oh! Oh!
Tack och lov hade hon inte möjlighet att ta den med sig just då,
utan ska komma förbi idag och hämta den.
Phu!

Så igår kväll var det jag och mannen som låg på golvet ute i butiken
- på alla 4 - för att försöka få till en någorlunda schysst paket.
Jag hade redan innan förvarnat henne om att jag fick "lappa ihop",
för något så brett papper har vi inte.
Och herregud, vad vi höll på!
Med wellpapp, presentpapper, band och grejer!
Jag såg så roliga bilder framför mej...
Hur vi ligger där på golvet mitt i julrusningen!   :)
Butiken full med kunder som ska handla julklappar,
och där ligger vi båda 2...
Hahaha!!

Aja, det blev heelt ok till slut!


Men oj, vad den ser fjuttig ut på den lilla bilden!
Jag lovar, den är MYCKET större!
I alla fall kändes det så, när vi låg och kröp omkring på golvet!   :)

Nu återstår det bara för er att gissa...
Vad är där i paketet????

Första rätta svaret är välkommen in att hämta ett hg valfritt te!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ja inte ser det så jättestort ut, haha
Hmm vad kan det vara?... jag gissar på en tavla.
En jättestor alltså :)

Monkan sa...

En gigantisk ljusstake tror jag eller en vägglampa
Monika

Butik Älva sa...

Monika, hade du sett hur PLATT paketet var, så hade du förstått att det inte fick plats varken lampa eller ljusstake. ;o)

Carina hade alldeles rätt! Det var den vackra tavlan WINGS av Lina Gardelid!

Hon har oxå fått en paket te; Grönt & Gott.

Må så gott!!