fredag 17 augusti 2012

DAG 1


Så var första dagen på FORMEX avklarad.
Och precis som förra gången - fötterna känns som cementklumpar!
Herregud, tills nästa gång MÅSTE jag ha införskaffat ett par nya gympaskor!!

Vi har bara hunnit en bråkdel, men som tur är har vi ytterligare ett par dagar på oss.

Har man aldrig varit på FORMEX-mässan, så vet jag liksom inte hur jag ska kunna förklara...
Det är liksom så ofantligt stort, så det går bara inte att beskriva det!
Det är så mycket saker...så mycket intryck...så mycket...

Här kommer lite smakprov:









'

Men det blev ju JÄTTEbra...tekniken jäklas med mej!
Fast jag har roterat alla stående bilder, så lägger de sig ner...

Det är i alla fall en mycket imponerande mässa, det är en sak som är säker!
Vilka interiörer de byggt upp! Vilket slit som ligger bakom!
Otroooligt!

Och för vikarien har det gått bra hemma i butiken idag!
Skönt att veta att vi kan va "lediga" lite - men ändå hålla öppet.



2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag tror att det är själva Stockholm man får ont i fötterna av. Jag fick ju också ont i fötterna då jag var där ;)
Kram!

Butik Älva sa...

Men så är det klart!
Att jag inte tänkte på det! ;)