tisdag 27 januari 2015

NYHETER 2015

27 januari, och nästan 4 veckors bloggpaus.
Ingen medveten sådan, utan den beror i högsta grad på tidsbrist. Tyvärr.
Men nu är jag sjukskriven sedan en veckan, med en opererad fot,
så då har jag ju faktiskt all tid i världen att blåsa lite liv i bloggen igen!


Jag började t.o.m med anmäla mej till en företagsbloggutmaning på nätet.
Det var en 4 veckors pepp-kurs över nätet, med början igår.
Men...medan jag fyllde i mina uppgifter, insåg jag att...mitt problem är ju
faktiskt inte att skriva - utan det är just tiden!!
Och det finns nog ingen kurs i världen som kan ge mej mer TID!!

Desto flitigare är vi på sociala medier såsom facebook och instagram,
så jag hoppas ni följer oss där i första hand!
Där försöker vi visa de flesta av alla nyheter som kommer in.

För ett par veckor se´n fick vi 2 stoora pallar, fullproppade med finfina
grejer från Greengate och Ib Laursen. 450 kg närmre bestämt!


Det tar sin lilla tid att packa upp, bocka av, få upp på hyllor...
Men vi kommer att visa en massa vår-finingar efter hand!
Sedan dess har vi fått leverans även från Miljögården, och mera är på väg in!

Jag börjar med att visa alla vårens nya lattemuggar från Greengate!
Vi har alla hemma på lager!
De är så himla fina, att det är svårt att välja ut EN favorit...
Men några av mina favoriter är nog...nä, jag kan faktiskt inte välja!
De är fina var och en - på olika sätt!


De i blått & vitt är fantastiskt fina tillsammans med
fjolårets Audrey Indigo och Spot Indigo.
(Även de har vi hemma, då de - som tur är - fortfarande finns i sortimentet):

Inga kommentarer: