torsdag 5 juni 2014

TÄVLINGSDAGS!

Go´fredag!
Nu tycker jag det är hög tid för en...
TÄVLING!!

25 augusti 2012 fick vi vår allra första order i vår då alldeles nystartade webbutik.
Minns fortfarande hur STORT det kändes!
Det var så jäkla häftigt!!
Läs mer HÄR.

Vinnaren får en vinbox i valfri färg!
 

Andra- och tredjepristagaren får vars en burk från Greengate.


För att vara med och tävla, ska ni svara på nedan frågor.
Svaret mailar ni sedan till vår butiksmail: info@butikalva.se
Senast torsdagen den 12 juni vill vi ha ditt svar.

1.
Hur många % av Butik Älvas försäljning omsätts i webbutiken?

2. 
Vinboxen är en av våra storsäljare.
Hur många boxar har vi sålt fram tills dagens datum?

3.
Vi närmar oss ett litet "jubileum".
Vilket datum tror ni vi säljer den 1000:e ordern?

LYCKA TILL!

Vinnararna meddelas så snart vi sålt den där 1000:e ordern!!     ;o)

6 kommentarer:

Lovisa Giertz sa...

Hej!
1, 20%
2, 150st.
3, 13 juni 2014!

Kram!

Lovisa Giertz sa...

oj hahah! Ta gärna bort min kommentar!

Monika Freijd sa...

1.32% 2. 127st

3. 14 juni.
Hoppas jag gissat närmast.

Angelique sa...

Angelique Nicander Åström svarar:
1. 70%
2. 180 st
3. 1/7

:)

Unknown sa...

Hej!

Jag har gillat och delat tävlingen men känner mig lite förvirrad på hur jag skall kunna hitta svaren =) Jag har letat på er webbutik sida men jag tror det får bli gissningar.

På 1 svarar jag 67 %
På 2 svarar jag 821
och på 3 svarar jag 16 augusti 2014

trevlig sommar önskar jag er alla

Butik Älva sa...

Tack för era bidrag! Återkommer med besked på söndag!!
Charlotta Hellström: Det går inte att läsa sig till svaren utan det är ren och skär gissning som gäller!
LYCKA TILL!!