tisdag 18 februari 2014

TEKNIKTJAFS

Nu är det alldeles för längese´n jag uppdaterade bloggen här!
Men, jag har haft världens problem att komma in!
Ibland har jag kommit in, men kan inte skriva annat än rubriken?!
Och ibland har jag kommit in, men det har blivit alldeles VITT
när jag klickar att jag vill skriva nytt inlägg.
Men så...plötsligt händer det!
Just nu verkar det ju funka i alla fall.
Skam den som ger sig!

Vi har ju MASSOR med fina grejer att visa!!
Det har kommit flera JÄTTEsändningar med varor!!
Lagret är alldeles proppfullt med allt som ska upp på hyllorna!

Vi börjar så smått, med att visa några riktigt sommarsöta väskor från Greengate.
De är i hårdpapp - och är bara så alldeles tokfina!




Kaninen från Bukowski är oxå jättesöt!
Mjuk & gosig.
Och så kan man ta av kläderna, antingen för att tvätta
- eller för att byta till något annat!

2 kommentarer:

Camilla sa...

EN vacker dag kommer jag att komma in i din butik. Var så säker.
Obs!
Detta är inget hot. Det är ett löfte ;)
Kram!

Anonym sa...

Jag ser det aspolut som ett löfte!
Och vet du, jag ser till och med fram emot det!! :)
Kram!

Jessica (Miss J) ;)