tisdag 17 september 2013

3 månader...

Ja, det är inte klokt...
Men det har gått nästan 3 månader sedan förra inlägget!
Bara precis för att jag "klyddade" till det med lösenord, inloggning osv.
 
Nu har vi haft en lång, härlig sommar!
Fyra underbara semesterveckor!
Ja, vi har till och med hunnit bli man och fru!   :)

 
Men nu står hösten och knackar på dörren,
och vi har fått hem en hel massa nyheter i butiken!
Vi har redan fått leverans från Greengate, Affari, Ib Laursen...
och idag kom ytterligare 2 olika leveranser.
Mera från Greengate, men även från Strömshaga.
 
Nu när jag äntligen hittat in hit igen,
så lovar jag att ni kommer att få se måånga bilder framöver!
 
Härlig temugg/kopp från Greengate, Sophie Vintage.
 
 
Jag gillar detaljerna...
Som mönstret på örat tex
Kopp 159:- / assiett 99:-

 
Lattemuggar, 99:-/st
Star Red och Spot Red

 
Den här ströaren är väl för söt?!
Jag gillar den skarpt!
Bra att ha en till socker, och en till kanel...
49:-

 
 

Inga kommentarer: